Egyél pirosat a szív egészségéért, Egyél pirosat a szíved egészségéért


Testünk új sejteket hoz létre fehérjék segítségével, ezért szükségük van a sérült szövetek helyreállítására.

A leggyakoribb fehérjeforrások a hús és az állati termékek, de minden esszenciális fehérje növényi eredetű élelmiszerekből is beszerezhető, mint például lencse, bab, kendermag, quinoa, chia mag, mag és dió.

A fehérjék húsban, tejben, halban, tojásban, szójababban, babban, hüvelyesekben és dióban találhatók.

egyél pirosat a szív egészségéért

A felnőttek napi adag magas fehérjetartalmú ételt igényelnek. A gyermekek szükségletei a gyermek korától függenek.

Cseresznye, erősebb, mint az aszpirin!

Töltse fel vitalitását különféle zöldségekkel és gyümölcsökkel. A gyümölcsök olyan élelmiszerek, amelyek a növények virágaiból nőnek ki, míg a zöldségek a szárból, a virágrügyek leveleiből és a gyökerekből származnak.

egyél pirosat a szív egészségéért

A gyümölcsök és zöldségek gazdag vitamin- és ásványi anyagforrások, amelyek szükségesek a test egészségi állapotához egész életen át. A gyümölcsök közé tartoznak a bogyók, bab, kukorica, borsó, uborka, gabonafélék, dió, olajbogyó, paprika, tök, paradicsom és napraforgómag. A zöldségek közé tartozik a zeller, a saláta, a spenót, a karfiol, a brokkoli, a cékla, a sárgarépa és a burgonya.

egyél pirosat a szív egészségéért

A gyümölcsök és zöldségek kevés kalóriát és zsírt tartalmaznak, de sok rostot és vitamint tartalmaznak. A gyümölcsökben és zöldségekben gazdag étrend csökkentheti a rák, a szívproblémák, a egyél pirosat a szív egészségéért vérnyomás, a stroke és a cukorbetegség kockázatát.

Mit kell inni az erek megerősítéséhez és a vérrögöktől való megtisztításához - A legjobb 12 ital

Napi 4 adag gyümölcs és 5 adag zöldség fogyasztása ajánlott. Egyél egészséges mennyiségű szénhidrátot. A szénhidrátok mindenütt jelen vannak, beleértve a gyümölcsöket és zöldségeket.

Ezek közé tartozik a cukor, a keményítő és a rost. Testünk energiát kap, amikor lebontja az ilyen anyagokat.

A politikusok hazudnak, az állam kizsákmányol, az egyház meg gyilkol.

A monoszacharidok gyorsabban szívódnak fel, mint a poliszacharidok. Próbálja meg a szénhidrátok nagy részét természetes forrásokból gyümölcsök és zöldségek beszerezni, és fogyasszon kevesebb pékárut vagy más feldolgozott élelmiszert.

Az egyszerű cukrok megtalálhatók a gyümölcsökben, a tejben, a tejtermékekben, a zöldségekben és az édesburgonyában. Összetett szénhidrátok találhatók babban, borsóban, lencsében, földimogyoróban, burgonyában, kukoricában, zöldborsóban, pasztinákban és teljes kiőrlésű kenyérben.

A szénhidrátoknak lehetőleg összetett cukroknak, nem pedig egyszerű cukroknak a napi kalóriabevitel felének kell lennie. Egyél korlátozott mennyiségű zsírt. A szervezetnek szüksége van zsírra a zsírban oldódó vitaminok felszívódásához, a gyulladás megfékezéséhez, az egyél pirosat a szív egészségéért gyorsabb helyreállításához, a vérrögképződés elősegítéséhez és az agy megfelelő működéséhez, de a túl sok zsír káros.

Szerezzen elegendő vitamint és ásványi anyagot az egészséges napi étrendből. Aki kiegyensúlyozottan táplálkozik, elegendő vitamint és ásványi anyagot kap.

A bolygó 100 legegészségesebb étele

Ezek az anyagok elengedhetetlenek a szervezet megfelelő működéséhez, helyreállításához és növekedéséhez. Vitaminok és ásványi anyagok megtalálhatók a különféle élelmiszerekben, beleértve a gyümölcsöket, zöldségeket, tejtermékeket és teljes kiőrlésű gabonákat, valamint a húsokat. Ha úgy gondolja, hogy nem kap elegendő vitamint és ásványi anyagot, beszéljen kezelőorvosával egy multivitamin- és ásványianyag -kiegészítőről, amellyel kiegészítheti étrendjét.

Thrombophlebitis Mit kell inni az erek megerősítéséhez és a vérrögöktől való megtisztításához - A legjobb 12 ital A keringési rendszer nagyon fontos szerepet játszik testünk életében.

A gyermekek és a terhes nők szükségletei eltérhetnek a normál igényektől. Egyél kevesebb sót. A szervezetnek kis mennyiségű sóra van szüksége az izom- és idegrendszer megfelelő működéséhez, a vérmennyiség szabályozásához és a vérnyomás szabályozásához, de a só káros, ha túl sokat eszik belőle.

egyél pirosat a szív egészségéért

Javasoljuk, hogy naponta legfeljebb milligramm nátriumot fogyasszon. A túlzott só növeli a vérnyomást, és negatívan befolyásolja a szív, a máj és a vesék egészségét.

Sok élelmiszer eredetileg tartalmaz némi sót, de sokan hozzáadnak sót az íz fokozásához. A felnőtteknek naponta legfeljebb egy teáskanál sót kell fogyasztaniuk. Ha egészségügyi problémái vannak, csökkentse a sót. Kerülje a gyorséttermet.

Általában sok zsírt és sót tartalmaz.

7 Szív + Érrendszer támogató segítség

Igyon elegendő vizet a test tisztításához. A víz elősegíti a méreganyagok kiürítését, fenntartja a normális testműködést és a vesék egészségét. Igyon legalább nyolc pohár vizet naponta, és többet, ha izzad például edzés vagy más fizikai tevékenység során. A szükséges folyadékmennyiség a testtömegtől, az aktivitástól és az éghajlattól függ.

Egyél pirosat a szíved egészségéért

A legjobb módja annak, hogy megvédje magát a kiszáradástól, ha elegendő vizet iszik, hogy ne érezze szomjasnak magát. Ha ritkán vizel, vagy vizelete sötét és zavaros, akkor több vizet kell innia. A barátok és a család segíthet abban, hogy jól érezze magát, ha jó kedve van, valamint támogatást és figyelemelterelést nyújthat a bajokról szükség esetén. Kommunikáljon szeretteivel levelezésben, telefonon és személyesen.

Fiatalnak és egészségesnek kell lenned. Mit kell tenni, hogy minél tovább éljen

A közösségi hálózatok tartják a kapcsolatot. A rendszeres társas interakciók segíthetnek ellazulni és oldani a feszültséget. Ha elszigeteltnek érzi magát, forduljon a helyi támogató csoporthoz vagy tanácsadóhoz.

egyél pirosat a szív egészségéért

Aludjon eleget az elemek feltöltéséhez. Alváshiány esetén a pszichológiai stresszorok az egész test fáradtságára vannak felhelyezve. Alvás közben a szervezet több energiát fordíthat a fertőzések és sebek leküzdésére. Próbáljon meg legalább órát aludni minden este.